Search
engine optimization (SEO)
Organické vyhledávání je víc než reklama
Nový zákazník přicházející z organického vyhledávání vás bude stát výrazně méně, nežli ten získaný z reklamních systémů. Aby se web zobrazoval na správné vyhledávací výrazy a reflektoval obchodní cíle je potřeba mít dobrou optimalizaci pro vyhledávače (SEO).
Pokud se věnujete výrobě dřevěného nábytku, chcete být vidět pro zákazníky hledající nový nábytek ze dřeva a ne pro domácí kutily.
Práce na SEO nikdy nekončí a potřebuje čas
SEO audit:
Nejprve je potřeba projít kompletně webové stránky, najít slabá místa, prozkoumat Google analytics. Součástí auditu je návrh úprav. Porovnáme vynaložené náklady oproti zisku. Je dobré zkoumat dopad jednotlivých změn na úspěch webu v organickém vyhledávání.
komplexnost:
Algoritmy vyhledávačů se snaží čím dál více pochopit obsah webu, který zkoumají. Prozkoumají přívětivost webu, jeho technickou zdatnost, vnitřní strukturu a pečlivě pročtou každý kousek textu. Vše se pečlivě zaznamená a zobrazí jen pokud si je vyhledávač jist, že jste relevantní.
Chce to čas:
Dobré SEO potřebuje čas. Existuje mnoho faktorů, které ovlivňují jak se umístíte ve vyhledávání. Je nutné se svému webu věnovat průběžně a nezapomínat se ptát, jak asi uvažuje můj zákazník.
Na co při optimalizaci myslíme
Vždy začínáme auditem a to jak technického, tak obsahového stavu webové prezentace. Ptáme se na obchodní cíle a jak vypadá cílová skupina. Hledáme slabá místa, zkoumáme proč lidé přicházejí na web, ale nenakupují a navrhujeme takové změny, které dávají smysl.
noConcept vytvoří komplexní SEO strategii, navrhne změny a pomůže s jejich implementací. Při každé optimalizaci myslíme mimo jiné na:
Technické parametry, rychlost a přívětivost webu pro vyhledávače
Obsah webu, jeho skladbu a strukturu. Žádná stránka nesmí zůstat neviditelná
Systém nadpisů, vnitřních odkazů a délky jednotlivých odstavců. V neposlední řadě projdeme meta popisky a dáme jim řád
Jak vypadá web na mobilu, jak na desktopu, máte záznam na Můj Business?
Interní a externí odkazy, zpětné linky z důveryhodných a relevantních zdrojů
Provázanost s blogem, sociálními sítěmi, oborovými organizacemi, nebo rejstříky
Zpětná vazba a pravidelné úpravy
Všechny úpravy je potřeba pečlivě zpracovat, dát jim čas a vyhodnotit. Pokud něco nefunguje, navrhneme změnu. Každé SEO potřebuje čas a náležitou péči. Chceme být součástí dalšího rozvoje. Pečlivě studujeme a aplikujeme nejnovější trendy v oblasti organického vyhledávání.
Spolupráce začíná jednoduchým rozhovorem o cílech a potřebách. Zavolejte nám, nebo napište ještě dnes a můžeme začít.
Máte zájem o kvalitní SEO? Napište nám
Zajímavé články o SEO
24 překvapivých faktů o SEO – Search Engine Optimization
Všechny společnosti, které chtějí “být...
Základy SEO pro lepší výkon webu
SEO - Search Engine Optimization - je...
FIREMNÍ ÚDAJE
AKO Enterprise s.r.o.
V Zahradách 1115/31
252 19 Rudná